کلاس آنلاین چه مزایایی دارد؟

کلاس آنلاین چه مزایایی دارد؟

اگر قبل از بهمن ۹۸ و دوران شیوع کرونا، اعلام می‌کردید که کلاس آموزشی مورد نظرتان به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شما به صورت اینترنتی در آن شرکت می‌کنید، شاید مورد تعجب و تمسخر افراد قرار می‌گرفتید یا این شما را از دیگران خاص‌تر می‌کرد.

 

اما شیوع پاندمی کرونا سبب رایج شدن کلاس آنلاین و برگزاری دوره‌های اینترنتی متعدد در سراسر دنیا به ویژه کشورمان شد، کلاس‌هایی که هرچند با دردسرهایی برای مدرسان و محصلان روبرو شد، اما به تدریج در سراسر کشور رایج شد و به یکی از بخش‌های زندگی برخی از افراد تبدیل گردید و امروز کمتر خانواده‌ای است که درگیر کلاس آنلاین و آموزش مجازی نباشد.
 
کلاس‌های آنلاین و آموزش مجازی هر چند شبیه به کلاس‌های معمولی و آموزش در دنیای حقیقی است اما مزایایی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

 

 

 

 

آموزش آنلاین ماژورین

 

مزایای کلاس آنلاین چیست؟

برای اینکه بهتر با مزایای آموزش مجازی و کلاس‌های آنلاین آشنا شویم ابتدا به صورت خلاصه مروری بر این موارد داریم و در ادامه به صورت مفصل با این مزایا آشنا می‌شویم و باید دقت داشته باشید که بیشتر این مزایا هم برای محصلان است و هم برای مدرسان.

 

 

 

 

 

 

آموزش آنلاین ماژورین

 

 

صرفه‌جویی در زمان با آموزش آنلاین

یکی از بهترین مزایای آموزش مجازی، صرفه‌جویی در زمان است. وقتی در کلاس آنلاین می‌خواهید شرکت کنید، نیاز به رفت و آمد به کلاس ندارید و همین کاهش زمان رفت‌وآمد و عدم حضور در کلاس باعث می‌شود که صرفه جویی در زمان افراد رخ دهد که این هم به نفع فرد یادگیرنده است هم به نفع آموزش‌دهنده.

این صرفه‌جویی در زمان برای افرادی که در کلانشهرهای دارای ترافیک زندگی می‌کنند و افرادی که در شهرهای فاقد امکانات آموزشی موردنظرشان هستند، بیشتر از دیگران ملموس است و حتی برخی از افراد با استفاده از این مزیت آموزش آنلاین، فرصت را غنیمت شمرده و در کلاس‌های بیشتری شرکت می‌کنند.

صرفه‌جویی در زمان، یکی از مهم‌ترین مزایای آموزش‌های آنلاین است که سبب می‌شود بعد از پاندمی کرونا نیز رواج این کلاس‌ها برقرار باشد و افراد زیادی از کلاس آنلاین استقبال کنند.

 

 

 

 

آموزش آنلاین ماژورین

 

کاهش هزینه با آموزش آنلاین

هزینه رفت و آمد در شهرهای بزرگ و کلانشهرها، یا رفت‌وآمد به شهر دیگر برای شرکت در کلاس مورد نظرتان مبلغ قابل توجهی می‌شود، در حالی که برای کلاس‌های اینترنتی خود نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین رفت‌وآمد نیست.

شاید بگویید هزینه‌های اتصال به اینترنت برای شرکت در کلاس آنلاین و مجازی برابر با هزینه‌های رفت‌وآمد است، در صورتی که واقعاً اینطور نیست و شما برای یک کلاس آموزشی ماهانه که روی سرورهای خارجی باشد و از ترافیک نیم‌بها استفاده نکند، در بیشترین میزان مصرف 0۱ تا ۵ گیگ اینترنت نیاز دارید. هزینه ۵ گیگ اینترنت در گران‌ترین حالت خود ۳۰ هزار تومان است، در حالی که برای طی مسافت متوسط ۳۰ کیلومتر رفت و برگشت در تهران برای یکبار در ارزان‌ترین حالت ۱۵ هزار تومان نیاز است و  اگر این کلاس ۸ جلسه باشد باید در ارزان‌ترین حالت ۱۲۰ هزار تومان هزینه کرد.

حالا اگر بخواهیم از یک شهر به شهر دیگر برویم این هزینه بسیار بیشتر خواهد شد. پس در هر حالت هزینه اینترنت از رفت و آمد کمتر بوده و در نتیجه هزینه کلاس آنلاین کمتر از هزینه کلاس حضوری است.

 

 

 

 

 

آموزش آنلاین ماژورین

 

 

فرصت برابر در آموزش آنلاین

در برگزاری کلاس‌های آنلاین فرصت آموزشی برای همه افراد برابر است و این فرصت برابر در موارد مختلفی مورد بررسی است.

اولین مورد فرصت حضور در کلاس است، فرصت حضور در کلاس برای همه افراد در هر کجا که باشند فقط با برقراری اتصال به اینترنت برای همه افراد برابر و یکسان است.

دومین مورد فرصت مشارکت در کلاس و بیان سوالات و مشکلات است، در کلاس آنلاین فرصت مشارکت افراد در مباحث کلاس و بیان سوالات و مشکلاتشان برابر و مساوی است.

دریافت اطلاعات آموزشی و جزوه، یکی دیگر از فرصت های برابر آموزشی است. در کلاس آنلاین همه افراد می‌توانند به صورت مساوی و برابر به اطلاعات آموزشی مطرح شده در کلاس یا جزوه الکترونیکی مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

 

 

 

 

آموزش آنلاین ماژورین

 

فراگیر بودن آموزش آنلاین

یکی از بهترین مزایایی که کلاس‌های آنلاین برای کاربران اینترنتی فراهم می‌کنند، از بین رفتن مسافت شاگردها با مدرس یا همان فراگیر بودن است. با استفاده از کلاس آنلاین شما بدون در نظر داشتن مسافت می‌توانید از استادی در شهر یا کشور دیگر آموزش ببینید یا به شاگردی در هر نقطه از دنیا آموزش دهید و از بین رفتن بعد مسافت در آموزش مجازی سبب می‌شود تا افراد آموزش‌های مورد نیاز خود را آسانتر دریافت کنند و این سبب شود که کلاس‌ها فراگیری داشته باشند.

 

 

 

 

آموزش آنلاین ماژورین

 

در دسترس بودن آموزش توسط آموزش آنلاین

یکی از امکانات و مزایایی که کلاس آنلاین و آموزش مجازی برای شما فراهم می‌کند، در دسترس بودن است. یعنی شما در هر زمان و از هر جا و موقعیتی که هستید می‌توانید در کلاس مجازی خود شرکت کنید و این قابلیت آموزش آنلاین را می‌توان عامل جذابیت کلاس‌های مجازی دانست که سبب تداوم در استفاده و برگزاری آنها می‌شود.

 

 

 

 

آموزش آنلاین ماژورین

 

کلاس آنلاین ماژورین

ماژورین یک آموزشگاه اینترنتی است که برای شما کلاس‌‌های مجازی در رشته‌های مختلف زبان، موسیقی و هنر فراهم می‌کند. آموزشگاه اینترنتی ماژورین با استفاده از سرور داخلی برای برگزاری کلاس آنلاین استفاده می‌کند که خود سبب کاهش هزینه اینترنت شما به دلیل استفاده از ترافیک داخلی با حداکثر قیمت ۵۰ درصدی ترافیک خارجی می‌شود.

علاوه بر این ماژورین با استفاده از مزیت کلاس آنلاین، اساتید حرفه‌ای را از سراسر دنیا در سامانه خود گرد هم آورده تا فرصت آموزش دیدن از اساتید مجرب را برای همه افراد فراهم کند.

شما در ماژورین به صورت تمام آنلاین و از طریق اینترنت به راحتی در زمینه دانش یا مهارتی که نیاز به یادگیری دارید، کلاس دریافت کنید و میزان مهارت و دانش خود را به بالاترین سطح در آن زمینه ارتقا دهید.

 منبع: سامانه آموزش آنلاین ماژورین

نویسنده: تیم تحریریه آموزش آنلاین ماژورین

Share

زبان

موسیقی

عکاسی

دوره های پیشنهادی

دیدگاه شما چیست؟