مدرس جواد عزیزی (اهورا)

profile-image

دوره های مدرس

رزومه مدرس

جواد عزیزی (اهورا) 

سوابق تحصیلی:

جواد عزیزی (اهورا) در سال ۱۳۵۳ در شهرستان سرپل ذهاب از توابع کرمانشاه به دنیا آمد. دارای مدرک تحصیلی دیپلم ادبیات و علوم انسانی بوده و در همان دوران کودکی و نوجوانی به واسطه حمایتهای برادر بزرگش به نواختن تنبور مشغول شد.

 

جواد عزیزی (اهورا)

 

از سال ۱۳۶۷ رسما کار موسیقی را در کرمانشاه با گروه های موسیقی آغاز کرد. علاقه بیش از حد او به موسیقی باعث شد علاوه بر تنبور تار را نزد یکی از بزرگان موسیقی ایران ارشد طهماسبی فراگرفته و به طور غیر مستقیم از کارهای استاد علیزاده کمک گیرد. سال ۱۳۷۳ به  تهران مهاجرت نموده و در آنجا به تدریس و همکاری با گروه های متعددی از جمله مردان خدا، همنوازان عرفان، چهل دف مسیحا، سید علی خان، با قدسیان و حنانه پرداخت. در سال ۱۳۷۵ گروه موسیقی عرفانی مهرورزان را پایه گذاری کرد و توانست جراهای متعددی را در اکثر نقاط ایران به مرحله اجرا گذارد.

آموزش تنبور

 

سواب ق حرفه ای:

عمده ترین فعالیتهای او در چندین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر جشنواره ذکر و ذاکرین نفر اول سال ۱۳۷۶،

تکنوازی تنبور در قسمت موسیقی جوان،

و همکاری مستمر با شبکه ۱ و ۲ و ۳، شبکه تهران و شبکه جام جم می باشد.

 

آموزش سه تار

 

وی علاوه بر اجراهای متعدد داخلی تاکنون در چندین دوره کنسرت در کشور امارات متحده عربی، سالگرد حضرت مولانا در قونیه ترکیه، قطر،  یوگسلاوی، بلغارستان، آلبانی، آلمان و تاجیکستان داشته است. او علاوه بر تنبور، تار، سه تار و دیوان و دف نیز می نوازد و خواننده گروه نیز می باشد.

 

 

 جواد عزیزی (اهورا)