ده تا از بهترین سریال های کره ای

معرفی محبوب ترین سریال های کره ای

معرفی محبوب ترین سریال های کره ای

آغاز سخن:

یکی از تفریحات جامعه امروزی دیدن سریال است. سریال هایی که می توان دیدنشان را به تعویق انداخت تا همه قسمتهای یک فصل در درسترس باشند و با خیال راحت همه آنها را پشت سر هم تماشا کرد.

نوعی از سریالهایی که با استقبال روبرو شده، سریالهای کره ای است.و از تاثیر زیبایی زبان کره ای در محبوبیت این سریال ها نیز نمیتوان غافل شد در اینجا به معرفی 10 عنوان از سریال هایی می پردازیم که توسط مخاطبان مورد توجه قرار گرفته اند.

 

دانشکده حقوق (Law School)

 

اگر طرفدار داستان های جنایی هستید، احتمالاً از سریال دانشکده حقوق خوشتان خواهد آمد. این سریال درباره دانشجویان و اساتید دانشکده حقوق دانشگاه هنکوک است. داستان از جایی آغاز می شود که بدن بی جان یک استاد حقوق در دانشکده پیدا می شود و پروفسور یانگ (با بازی کیم میونگ مین) متهم به ارتکاب این جنایت شده و دستگیر می شود. دانشجویان مجبور می شوند برای اثبات بی گناهی یانگ با یکدیگر همکاری کنند.

 

100روز شاهزاده من (100 Days My Prince)

 

در 100 روز شاهزاده من، شاهزاده لی یول پس از کشف رازی که جان او را در معرض خطر قرار می دهد مجبور به فرار از کاخ می شود ولی پس از آن حادثه ای رخ می دهد که باعث می شود لی یول حافظه خود را از دست بدهد و توسط یک فرد عادی به سلامت باز گردد. آن فرد به لی یول می گوید که با دختر آنها، یون هونگ شیم نامزد شده است. داستان روی 100 روز آینده آنها در کنار هم متمرکز است، در حالی که لی یول به عنوان یک فرد معمولی زندگی می کند و این زوج عاشق هم می شوند

 

-10-Days- My-Prince

.

 

Navillera

 

این سریالی  بسیار احساسی است که بر شیم دیوک چول، پستچی بازنشسته 70 ساله تمرکز دارد که رویایش این است که رقصنده باله شود. در حالی که دئوک چول رویای خود را دنبال می کند، با بیماری آلزایمر نیز مبارزه می کند.

 

دویدن (Run On)

 

داستان از این قرار است که کی سئون گایوم، دونده مشهور که تبدیل به مدیربرنامه ورزشی شده، با او می جو، که مترجم زیرنویس فیلم است، ملاقات می کند. می جو معتقد است که سرنوشت آنها این است که به یکدیگر برسند. ماجرا حول داستان عاشقانه آنها و اتفاقات دیگری در اطرافشان است.

 

زندگی های خصوصی (Private Lives)

 

قتل، عشق، کلاهبرداری-این درام بطور مدام بیننده را به دنیای افراد دروغگو پرتاب می کند. داستان با چا جو یون شروع می شود که پس از دیدن افت و خیزهای حرفه ای پدرش، تبدیل به یک زن کلاهبردار می شود. بعد از یک اشتباه در کلاهبرداری، جو یون مدتی را در زندان می گذراند و وقتی آزاد می شود، با لی جونگ هوان مرموز آشنا می شود. به نظر می رسد رابطه آنها خوب پیش می رود، اما جو یون در روز عروسی در کلیسا تنها می ماند و جونگ هوان به مراسم نمی آید. پس از آن  کارآگاهان به او می گویند جونگ هوان در تصادف رانندگی کشته شده، اما مجموعه ای از وقایع پس از آن رخ می دهد و جو یون تلاش می کند تا حقیقت را کشف کند.

 

Private Lives

 

K2 (2016)

 

برای اقدامات جدی در K2 آماده شوید. یک سرباز مزدبگیر سابق به عنوان محافظ همسر یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری استخدام می شود که در مسیر انتقام و بی اخلاقی قدم برمی دارد.

نکته جالب توجه اینکه بازیگر نقش اصلی این سریال، جی چانگ ووک در حین فیلمبرداری، خودش صحنه های مبارزه را بازی کرده و نیازی به بدلکار نداشته است.

 

Do Sol Sol La La Sol

 

داستان در مورد گو را-را است که پیانیست بوده و اکنون ورشکسته شده است. او با سانوو جون آشنا می شود، فردی با روحیه و مهربان که رویای یا هدف خاصی در زندگی ندارد. این دو در آکادمی خصوصی آموزش پیانو در یک روستا با یکدیگر دوست می شوند. این سریال داستانی سبک و سرگرم کننده دارد.

 

غریبه (Stranger)

 

می توان گفت برای کسانی که عاشق درام های جنایی و کشف آهسته رمز و رازها هستند، این نمایش مناسب است. داستان فصل دوم این سریال بر مرگ یک پلیس که خودکشی نامیده شده، متمرکز است. اما هنگامی که سی- موک شروع به تحقیق می کند، متوجه می شود که اوضاع جور در نمی آید. برای تماشای فصل دوم داستان، نیازی به تماشای فصل اول ندارید.

 

بازمانده تعیین شده: 60 روز  (Designated Survivor: 60 Days)

 

کسانی که عاشق درام های مربوط به دولت، سیاستمداران و فساد هستند احتمالاً از این نمایش لذت خواهند برد. داستان بر روی پارک مو-جین که وزیر محیط زیست کره جنوبی است، متمرکز است. پس از درگیری هایی، پارک، توسط رئیس جمهور یانگ جین ما از سمت خود برکنار می شود. روز بعد در حالی که یانگ قصد دارد اعلام کند که با کره شمالی در حال صلح است، ساختمان منفجر می شود و رئیس جمهور و تمام افرادی که می توانستند جانشین او شوند به جز پارک کشته می شوند. پارک به مدت شصت روز به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرده و تلاش می کند بفهمد چه کسی عامل این بمب گذاری بوده است.

 

افسانه دریای آبی (Legend of the Blue Sea)

 

این نمایش عاشقانه فانتزی به بررسی رابطه بین یک کلاهبردار و یک پری دریایی می پردازد که پس از اینکه همدیگر را ملاقات می کنند، عاشق هم می شوند. پری دریایی، شیم چونگ، عاشق خود را تا روی زمین دنبال می کند، بدون اینکه بداند او واقعاً کیست. سرنوشت آنها به کدام سمت می رود؟...

 

منبع :  سایت آموزش آنلاین ماژورین

Share

زبان کره ای

آموزش کره ای

آموزش آنلاین کره ای

سریال های کره ای

دوره های پیشنهادی

دیدگاه شما چیست؟